További bővítést terveznek a Magyarországon működő szolgáltatóközpontok a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletének közös felmérése szerint — írja az MTI. E szerint a hazai szolgáltatóközpontok vezetői elégedettek vállalatuk működésével: az induláskor kitűzött céljaikat elérték és bebizonyosodott számukra, hogy jó döntés volt Magyarországon SSC-t indítani. A válaszadók abban is egyetértettek, hogy ha most kellene dönteniük szolgáltatóközpont létrehozásáról, újra Magyarországot választanák helyszínül. Az eredményekből kiderül, hogy a magyar résztvevők több mint hatvan százaléka hozott létre új szolgáltatóközpontot, vagy bővítette jelenlegi cégét, és további hat százalékuk jelenleg is ebben a folyamatban van. A magyarországi SSC-vezetők szerint vállalatuk számára a következő két év legfontosabb kihívása a versenyképesség fenntartása a költségek szempontjából, a jelenlegi alkalmazottaik megtartása, motiválása és új dolgozók felkutatása, illetve a változó üzleti környezethez való alkalmazkodás.
És még ez is...
-
2018. október 31.
Hadilábon állnak a magyar tulajdonú autóipari cégek a digitalizációval
-
2013. augusztus 1.
Állami és Uniós segítség a Másoló Futárnak
-
2014. július 2.
A Telenor csatlakozott a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerhez
-
2016. június 6.
Megcsípte az önkormányzati munkát a Digistar
-
2013. november 11.
Elhúz a Bónusz Brigád
-
2015. július 24.
Mint a kisgömböc növekszik a Huawei