Munkanélküliség vár a mérőóra-leolvasókra

A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián (MI) alapuló automatizált közüzemi fogyasztási adatot fogadó rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében. A projekt fő célkitűzése egy olyan innovatív megoldás létrehozása, amelynek segítségével a mérőóra-állás bejelentés a szolgáltató részéről teljes mértékben automatizálhatóvá váljon. Ezt a célt egy telefonon keresztül működő beszéd-vezérelt kommunikációs rendszer kifejlesztésével kívánja elérni a Nextent. A tervek szerint egy beszédfelismerő modul fogadja és dolgozza majd fel a fogyasztó által bediktált adatokat, majd ellenőrzi annak helyességét, és rögzíti az adatokat. A fejlesztés beszédfelismerő és számértelmező modulokat is tartalmaz, amelyek tökéletesítésében nagy szerepet kapnak a legújabb, mesterséges intelligencián alapuló technológiák, különösképpen a gépi tanulóalgoritmusok alkalmazása, illetve továbbfejlesztése.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Vodafone Belvárosi Nagydíj sem akadályozza majd a forgalmat

pén ápr 13 , 2012
A Vodafone McLaren Mercedes Forma-1-es autójának bemutatójával  és több tucatnyi színes programmal ünnepli a Vodafone Magyarország hálózatfejlesztésének befejezését április 28. és május 1. között a Fashion Streeten és az Erzsébet téri Akvárium, valamint a Design Terminál területén megrendezett Vodafone Kezdj El Valami Újat Hétvégén. A többnapos fesztivál csúcspontja a Vodafone […]
ZX-81