Meglepetés: Facebookoznak és blogolnak az újságírók

ujsagiroMunkaeszközzé vált a magyar újságírók számára a Facebook – derül ki a Trendlabor Médiaindex kutatásból. Bár továbbra is vannak fenntartásaik a hitelességgel kapcsolatban, de egyre többen használják hírforrásként a legnagyobb közösségi oldalt. A legszembetűnőbb változás a négy évvel ezelőtti adatokhoz képest, hogy a médiában dolgozó szakemberek körében megduplázódott a blogokat használók és írók aránya. Jelentős mértékben nőtt továbbá a videómegosztók népszerűsége, ellenben a többi közösségi csatornát továbbra is kevesen használják.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Élmény lesz: lassan elindul a TestJockey

hét ápr 7 , 2014
Az ország egyik legnagyobb kockázati tőkealap-kezelő társulása, az AVEC csoport bejelentette az okostelefon alkalmazások technológiai, üzleti és felhasználói élmény tesztelésére szakosodott TestJockey cég akcelerációját is. (Újdonság, hogy a TestJockey cégesült. Nemrég, február végén, még mint a Virgo egy projektje mutatkozott be Barcelonában, a Mobil Világkongresszuson.) Az AVEC Akcelerátor Program egyik első […]
Nyomtató

Friss, ropogós