Becslések szerint a magyarországi kiskereskedelemből az online értékesítés több mint három százalékkal részesedik és ez az arány évről évre nő – közölte a GfK Hungária az MTI-vel. A közlemény szerint a hazai kiskereskedelem – a gépjármű- és üzemanyag értékesítés nélkül – 2013-ban megközelítette a hétezer milliárd forintot értékben, ebből az online kiskereskedelem becslések szerint 200-220 milliárd forinttal részesedik. A piac növekedését jelzi, hogy évről évre egyre többen vásárolnak online: 2013-ban a 18-49 éves korosztályban a megkérdezettek 76 százaléka vásárolt már valaha interneten, míg 2012-ben 74 százalék volt ez az arány. Az interneten havi rendszerességgel vásárlók aránya 25 százalékról 28 százalékra emelkedett 2012-ről 2013-ra, a havonta online vásárlók és elektronikusan is fizetők aránya pedig 17-ről 20 százalékra nőtt.
És még ez is...
-
2016. június 2.
Legalább százcentiset szeretnénk
-
2014. április 12.
Barracuda: ragadozó jelent meg Magyarországon
-
2017. augusztus 14.
Egyre „népszerűbb” az RDos
-
2018. február 17.
Jó évet zárt tavaly a UPC
-
2016. november 15.
Fivosz: a digitalizáció immár mindenki számára megkerülhetetlen
-
2016. május 3.
Magyar Telekom: 7500 dolgozó válhat tulajdonossá