Még mindig a nagyképűség a nyerő

Szafonov Olga, a Yettel lakossági szolgáltatásokért felelős igazgatójaÉpp egy éve indult a Yettel tévészolgáltatása, alább megosztja olvasóinkkal az e téren szerzett tapasztalatait a távközlési társaság.

A stabil, nagysebességű internet és a streamingszolgáltatók megjelenésével sokan a klasszikus, úgynevezett lineáris tévészolgáltatások alkonyát jósolták. A Yettel Magyarország egy évvel ezelőtt, február 14-én, kísérleti üzemmódban indította el a mára akár 98 csatornát kínáló tévészolgáltatását, majd rövidesen széles körben is elérhetővé tette azt. Egy év tapasztalatait összegezte a szolgáltató; a klasszikus TV él.

Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette otthoni szolgáltatásainak körét, amelyek a mobilhálózatok rugalmasságát és a vezetékes internet nyújtotta stabilitást kívánja biztosítani. Az OtthonNet szolgáltatást követően indult el a klasszikus, akár 98 csatornát kínáló Yettel TV, amivel egy éve már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.

Az élő közvetítésekre a mobil a nyerő

A TV-szolgáltatás egy éves születésnapja alkalmából összegzett tapasztalatok szerint bár a Yettel TV tévékészüléken, számítógépen és okoseszközök is elérhető, az előfizetők 94 százaléka elsősorban nagyképernyőn, klasszikus tévén használja a szolgáltatást. Az előfizetők több mint fele, 55 százaléka egy készüléken néz tévét, 33 százaléka pedig két készüléket használ (például a tévé mellett laptopot vagy okoseszközt).

A megkérdezett ügyfelek 87 százaléka kiválónak vagy jónak tartja a szolgáltatást, amelynek egyszerű igénybevételét, könnyű beüzemelését, képminőségét, használhatóságát, stabilitását és gyorsaságát sorolták a legpozitívabb szempontok közé. Az előfizetők 54 százaléka férfi, 46 százaléka nő, a többség életkora 25 és 49 év között van. A Yettel TV-sek 42 százaléka gyerekes család, 27 százaléka pár gyermek nélkül. A felmérés során a válaszadók 64 százalékának a Yettel TV választásakor volt már korábban TV-előfizetése, de ezen csoport 58 százaléka már lemondta, húszszázaléka pedig tervezi lemondani meglévő előfizetését. Az ügyfelek 22 százaléka barátoktól, ismerősöktől, családtagoktól hallott a szolgáltatásról. A Yettel TV-n rögzíthetőek a műsorok, így a későbbi megtekintés lehetősége is adott, az adatokat elemezve látható, hogy az elfizetők ~12 százalékban elő adásból rögzített felvételről nézik a műsorokat.

„Azt látjuk, hogy a tévé-adásokat elsősorban nagyképernyőn nézik ügyfeleink és tapasztalataink szerint rendszeresen élnek a Yettel TV által kínált digitális funkciókkal, felveszik és visszanézik a tartalmakat, az applikációt is nagyon szeretik, ami elérhető mobilon és több smart TV-n is. Nagyon örülünk a pozitív fogadtatásnak, a visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatást. Elmondhatom, hogy idén is készülünk a nagy sporteseményekre, többek között az olimpiára is” – mondta Szafonov Olga, a Yettel lakossági szolgáltatásokért felelős igazgatója.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Így varázsolhatjuk újjá a fa kerti bútorainkat

szo febr 17 , 2024
ShareTweetPinShareA fából készült kerti bútorok nagyon népszerűek azok körében, akik szeretik a természetes megoldásokat és az a céljuk, hogy az otthonukhoz tartozó szabadtéri terület ne csak kényelmes, hanem esztétikus is legyen. Idővel azonban arra lehetünk figyelmesek, hogy a kerti bútorok elveszítették dekoratív megjelenésüket. Ha pedig ez megtörténik, akkor nem feltétlenül […]
mesterekfutara.hu

És még ez is...