A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.
És még ez is...
-
2023. október 8.
A K&H megkezdte az ATM-ek cseréjét
-
2012. december 27.
A BYOD rejtelmei II.: mérethez igazodó stratégia
-
2012. szeptember 23.
Amikor a bank házhoz megy (retró)
-
2015. május 19.
A focivébé technológiáját kínálja az SAP
-
2019. május 23.
Nyakunkon az e-jegyrendszer kísérleti programja
-
2014. április 14.
DMS: borzasztó a lemaradás