A Canon felmérése szerint egy átlagos iroda átlagos munkatársai átlagosan 51 percet (dokumentumonként hét egész percet) töltenek el (papír) iratok keresésével, az átlagos irattartó szekrények pedig az átlagos irodák 15 százalékát foglalják el átlagosan. A GKINet 2012-es kutatása szerint csupán a hazai középvállalatok negyede használ dokumentum-kezelő rendszert (DMS), a többi cég pedig még mindig iktatókönyvet vagy táblázatkezelő programot vesz igénybe erre a célra.
És még ez is...
-
2014. február 20.
Az Ericsson tudja milyen lesz a jövő TV élménye
-
2018. augusztus 17.
Amikor integrál a Cisco és a Google IV.
-
2014. május 27.
Hamburg okossá válna
-
2012. április 18.
A WildHorse Energy Magyarországot választotta
-
2020. június 30.
Bakonyi: riadalmat keltett a Kormány bejelentése
-
2012. november 5.
Tikötevife: 300 milliós fejlesztés