A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.
Next Post
Megtanulhatsz videózni SLT kamerával
ked máj 8 , 2012
A képalkotók körében az egész világon egyre népszerűbb a digitális kamerákkal történő filmezés. A Sony workshopján a jelentkezők most szinte jelképes összegért sajátíthatják el a filmezés mesterfogásait, miközben kipróbálhatják a legmodernebb eszközöket. A Mafilm egyik stúdióját foglalják el a szervezők egy napra, ahol a résztvevők a filmes szakemberek segítségével […]

És még ez is...
-
2018. január 16.
Hasít a MÁV… mármint online jegyeladásban
-
2021. december 18.
Közel félmillióan dolgoznak távmunkában Magyarországon
-
2021. március 9.
Elindult a HULEX, a CED ingyenes online jogtára
-
2015. november 23.
UC: az Invitel már lerakta az alapokat
-
2015. december 1.
Handó: nagy a lemaradás a bírósági távmeghallgatásban