A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.
És még ez is...
-
2015. július 3.
Már elektronikusan is kommunikálhatunk a bíróságokkal
-
2012. szeptember 14.
Nagy az érdeklődés a mini ERP iránt
-
2013. augusztus 1.
NFC a francia palackokon
-
2017. október 17.
Okoskesztyűvel olvashatnak a vakok
-
2017. március 23.
A magyar cégeknél nem számít ki mennyit nyomtat