A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.
És még ez is...
-
2019. július 4.
Vesztésre áll a számlatömb
-
2013. július 19.
Üzemeltetés támogató rendszert fejleszt a NETvisor
-
2018. január 12.
Nem feltétlenül a jó pár kapcsolat a jó párkapcsolat titka
-
2015. december 18.
Kezdd el korábban a közvetítést: így közvetítsd élőben az ünnepeket
-
2018. december 11.
Végre alapítványokat is támogathatnak a Díjnet ügyfelei
-
2016. augusztus 12.
A FASz megbírságolta a Google-t Oroszországban