Marketingkommunikációs megoldás a Xerox leánytól

A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a  folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Megtanulhatsz videózni SLT kamerával

ked máj 8 , 2012
  A képalkotók körében az egész világon egyre népszerűbb a digitális kamerákkal történő filmezés. A Sony workshopján a jelentkezők most szinte jelképes összegért sajátíthatják el a filmezés mesterfogásait, miközben kipróbálhatják a legmodernebb eszközöket. A Mafilm egyik stúdióját foglalják el a szervezők egy napra, ahol a résztvevők a filmes szakemberek segítségével […]

Friss, ropogós