Sportszerekkel foglalkozó áruházlánctól érkezett az eMAG Magyarország új marketingigazgatója, Lovas Tamás.
Lovas Tamást nevezték ki az eMAG Magyarország marketingigazgatójának. A közel másfél évtizedes tapasztalattal bíró szakember a Decathlon sportáruházlánctól érkezik az ország piacvezető1 online kereskedőjéhez, ahol több mint öt éven át töltötte be a marketingkommunikációs vezetői tisztséget. Lovas az elmúlt tizenöt év során jelentős tapasztalatot szerzett mind médiaügynökségi, mind ügyféloldali munkában Magyarország mellett az Egyesült Arab Emirátusokban is. A 39 éves marketingszakember a Soproni Egyetemen szerzett közgazdasági diplomáját követően pszichológiát is tanult a University of Nottinghamen.
Feladata az eMAG-nál a vállalat márka-, marketing- és pr-stratégiájának összehangolása és a kommunikációs csapatának operatív vezetése. Munkáját, a társaság marketingesein kívül az Eurolex Consulting pr-ügynökség kiváló kommunikációs kollégái is segíteni fogják.
“Rendkívül izgalmas kihívás az eMAG sokat tapasztalt csapatához csatlakozni olyan turbulens évek után, amikor nem csak a pandémia okozott robbanásszerű növekedést, de a cégek egyesülésén is túl van a szervezet. Ezek után már nem csak a mindenáron való piacbővülés, hanem a hatékonyság és nyereséges működés került a fókuszba, aminek okán kicsit a szemléletmódon is változtatni kell. A legfrissebb eTOPLISTA szerint az online kiskereskedelmi szektorban itthon továbbra is piacvezető az eMAG, az én feladatom pedig az lesz, hogy a vásárlók mellett a leendő Marketplace kereskedőpartnerek számára is minél láthatóbbá, vonzóbbá tegyem a márkát” — mondta Lovas.