Invitel kutatás a sportnézési szokásainkról: alapvetően passzívak vagyunk I.

Alapvetően passzívak vagyunk a közösségi médiában, de kiemelt sportesemények alatt szívesen hangoztatjuk a nézeteinket – derült ki az Invitel sportnézési kutatásából.

Leginkább élőben, televízión keresztül követjük a sportot, de ha ez nem lehetséges, az interneten keresztül informálódunk az események kimenetéről – derült ki az Invitel legutóbbi sportnézéssel kapcsolatos kutatásából. A felmérés szerint egyre népszerűbbek az online sportoldalak, illetve a közösségi médiából is gyakran tájékozódnak a felhasználók. Bár a sportoldalak és az ismerőseink ezzel kapcsolatos bejegyzéseit szívesen olvassuk – ha a preferenciánknak megfelelő, kedveljük is –, de csupán tízből egy ember oszt meg ilyen tartalmat vagy szól hozzá a hírfolyamán megjelenő bejegyzésekhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Bukarestben folytatódik az Uber-taxis háború

szo dec 23 , 2017
Több száz taxis és buszsofőr sorakoztatta fel járművét szerdán a román kormány épülete előtt az Uber internetes fuvarmegosztó cég és más hasonló vállalkozások tisztességtelennek tartott konkurenciája ellen tiltakozva. A közúti személyszállítási vállalkozásokat tömörítő COTAR konföderáció által szervezett megmozdulás résztvevői annak a joghézagnak a felszámolását követelik, amely lehetővé teszi, hogy az […]

Friss, ropogós