Van egy jó hírünk mindazok számára, akik a Lenovo cég laptopjával élik az életüket. A márka továbbra is a népszerűségi, keresettségi listák élén szerepel, nem véletlenül. Kitűnő konstrukciókat kínál megfizethető áron – röviden ennyi a siker titka. Viszont eddig akadtak problémák a szervizeltetéssel összefüggésben. Nézzük, melyek voltak ezek, és milyen pozitív változások történtek a témában!
Melyek a garanciális szervizeltetés előnyei?
Nyilván senki sem tervez előre azzal, hogy a megvásárolt eszköze még a garanciaidő lejárta előtt meghibásodik. Ettől függetlenül váratlan események mindig történhetnek. A garanciális javíttatás legnagyobb előnye az ingyenességében rejlik, függetlenül attól, hogy minimális beavatkozással, vagy komplex cserével orvosolható az adott szituáció.
A szakértői támogatói rendszer biztonsági hálót képez, ami ráadásul akár telefonon vagy online is igénybe vehető kérdés esetén. A szerviz eredeti alkatrészekkel dolgozik, ami újfent a megbízhatóság egyik alappillére. A szerviz bejáratott, ezzel együtt stabil beszerzői háttérrel rendelkezik, ami a gyakorlatban gyors hozzáférést jelent az alkatrészekhez, ezáltal a szervizeltetés ideje is jelentős mértékben lerövidülhet.
Mindezen pozitívumok a felhasználókban egyfajta bizalmi köteléket hoznak létre, miközben a gyártó a hozzáállásával ráerősít minderre. A garanciára mindennek tetejében szélesebb körű védelem jellemző, hiszen többféle meghibásodási variációra is kiterjed, ezáltal számtalan helyzetben nyújthat segítséget.
Mi volt a gond eddig a Lenovo gépek szervizeltetésével?
Eddig a TMX végezte a garanciális javíttatásokat Lenovo IdeaPad, Legion, Yoga és Tablet készülékek esetében. A visszajelzések alapján túl sok nehézség járt együtt a különböző szervizeltetési kihívás leküzdése során. Ilyen alapvető gond volt a nehezen, vagy egyáltalán nem elérhető ügyfélszolgálat, a magas, túlárazott ajánlatok, valamint a megoldhatatlannak bélyegzett, vagyis javíthatatlannak ítélt problémák. Mindehhez lassúság is társult, így ha még sikerült is orvosolni az adott fennakadást, az ügyintézés egésze nélkülözte a gördülékenység érzetét. Ez így együttesen természetes módon elégedetlenséghez és a bizalom megingásához vezetett.
Mi változott ezen a területen?
A Lenovo gépek szervizelésének feladatát átvette a 4iG, ami azért roppantul jó hír, mert ettől a váltástól a színvonal erőteljes javulása várható. Ami pedig ezen felül örvendetes és kivétel nélkül minden Lenovo-tulajdonost érint, hogy a nem garanciális problémák megoldására is van lehetőség, mégpedig megfizethető feltételekkel, maximális gyorsasággal. A Lenovo laptop szerviz weboldalon, könnyen eldönthető, hogy az adott probléma garanciális jellegű vagy sem és az ennek megfelelő szerviz megtalálható. Amennyiben laptopja már nem garanciális vagy egyértelműen nem garanciális jellegű meghibásodás áll fenn, kattintson IDE a szerviz elérhetőségeihez.
Alapesetben a számítógépek élettartama korántsem egyenlő a garanciaidő hosszával, tehát aki tudatosan, hosszú távra tervez, annak ez a fejlemény igazán sokat hozhat a konyhára. Lévén egy alkalmazásban lévő gép javíttatása során az idő kulcsfontosságú faktor, a minél gyorsabb javíttatás ezért aranyat ér, s mindeközben az anyagi terhek súlya sem mellékes.
A fenti változás arra hivatott, hogy a felhasználók ne csak akkor érezzenek elégedettséget, amikor beszerzik a hőn áhított gépüket, hanem akkor is, amikor az időszerű javíttatás nemcsak eredményessé, hanem gyorssá és pénztárcabaráttá is válhat, melyben az említett weboldal hathatós segítséget nyújt.
Én sajnos egyáltalán nem tudok színvonal javulásról beszámolni. Sokkal inkább átverésről. Remélem sikerül tisztázni, hogy az, hogy eddig a tmx mit hogy végzett, nem róható fel a garanciális idő rovására a vásárló kontójára!!!