Az online marketingről tartanak konferenciát szerdán az Óbudai Egyetemen – tájékoztatták a mínuszos.hu-t a szervezők. A közlemény szerint az intézmény Keleti Károly Gazdasági Kara által szervezett első ilyen témájú eseményen többek között szó lesz arról, mi szükséges napjainkban a sikeres marketing-, értékesítési- és reklámakciókhoz, továbbá, hogy miként, mennyit használják az internet adta lehetőségeket és milyen mértékben a hagyományos offline eszközöket. Beszámolnak továbbá a gazdasági kar generációs kutatásainak eredményeiről is. A konferencián résztvevők konkrét megoldásokat hallhatnak arról, milyen marketing-módszerekkel érhetők el az egyes korosztályok. Szó lesz arról is, milyen gyakorlatot folytatnak napjainkban a vállalatok marketing stratégiai tervezői. Beszámoló hangzik el a digitális marketing kihívásairól a nonprofit szervezeteknél.
És még ez is...
-
2019. április 1.
Moszkva nem követi a kínai „példát” az internet szabályozásában
-
2014. március 17.
A tartalommarketing olyan, mint a fogaskerék
-
2021. augusztus 9.
Kontextuális hirdetés: az IAB-útat mutat
-
2012. július 24.
Jók a weben a bankok és biztosítók
-
2015. december 2.
Google: bál van az Operaházban… és a Zeneakadémán is
-
2020. július 8.
Közel kétezer terrora buzdító weblapot talált az Europol