Kontextuális hirdetés: az IAB-útat mutat

cookie google chromeAz IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik féltől származó cookie-k (3rd party cookie) kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.

A Guide to Contextual Advertising címet viselő útmutatót az IAB Europe programmatic bizottsága álította össze, és részletesen bemutatja, mi a kontextuális hirdetés, milyen lehetőségeket kínál az európai piacon, milyen tényezőkre kell figyelemmel lenni és bemutatja a legjobb gyakorlati megoldásokat. A dokumentum célja, hogy eszköztárat adjon a médiavásárlók kezébe. A kontextuális hirdetés nem új eszköz a digitális reklámpiacon, mindig is fontos eleme volt a médiamixnek, ugyanakkor a harmadik feles cookie-k – az eredetihez képest valamelyest későbbi – kivezetése ismét ráirányította a figyelmet, mint lehetséges alternatívára.

“A cookie-k eltűnése nyomán a hirdetők új módokat keresnek a kampányok teljesítményének optimalizálására, hatékonyságának és eredményességének biztosítására, valamint a megfelelő fogyasztói élmény elérésére. A mai ökoszisztémában előtérbe helyeződik az adatok védelme, és e szempontból a kontextuális hirdetés biztonságos megoldás. Az útmutató megmutatja, milyen fejlődési utat jár be e terület, milyen lehetőségeket rejt a piac szereplői számára a 3rd party cookie-k utáni világban, és milyen konkrét lépéseket kell tenni a sikeres használat érdekében” – mondta el David Goddard, a programmatic bizottság elnöke, egyben a DoubleVerify üzletfejlesztési vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Könnyed kicsordul, ha megtudod, milyen megterhelő a cégek számára a friss diplomás

hét aug 9 , 2021
Egy friss kutatás szerin nyitott szemlélet, határozottság, magas szintű informatikai tudás, ezek a legjellemzőbb erősségei a most pályára lépő mérnök generációnak. A serpenyő másik oldalán viszont akadnak jócskán fejlesztendő készségek, képességek. A pályakezdő mérnökök esetében az egyik legnagyobb kihívás, a kutatásba bevont vállalatok felsővezetőinek tapasztalatai szerint, hogy nem elég alaposak […]
mérnök

Friss, ropogós