Az IAB Hungary 2008 novemberében, a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött szakmai szervezet, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A jelenleg több mint száz taggal rendelkező magyar szervezetben ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb, a digitális hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek képviseltetik magukat. A szövetségben számos szakmai munkacsoport tevékenykedik: adat, Adex, analitika, digitális videó, influencer, programmatic és standardizálás munkacsoport is.
Az IAB Hungary célja az online, interaktív, digitális marketing- és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketingkommunikációs iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben, valamint az iparági „közös hang” megteremtése, illetve a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok számára történő folyamatos, hiteles kommunikáció.