A Provice Kft. és a Telvice Kft. megvizsgálta a magyarországi pénzügyi szektor weboldalainak teljesítményét. Az amerikai COMPUWARE társaság alkalmazásteljesítmény-monitorozó eszközeivel három héten keresztül több ezer próbaletöltéssel tesztelték és mérték a legismertebb magyarországi banki és biztosítói internetes portálok nyitó oldalának teljesítményét. A vizsgálat szerint, és ez bíztató, a bankok és biztosítók a vállalati és lakossági ügyfeleiket egyre inkább igyekeznek internetes felületen kiszolgálni. A hatékony online ügyfél-kiszolgálás kulcsa a weboldalak elérhetőségének és működésének sebessége. Az elemzés szerint erre mind a bankok, mind a biztosítók egyre nagyobb figyelmet fordítanak.
Next Post
Dél-Koreában már mobillal vásárolnak
ked júl 24 , 2012
Dél-Koreában akár már a metróra várakozva elintézhetjük a bevásárlásunkat. A megállóban posztereken láthatóak a termékek, amelyeknek a QR-kódját beszkennelve lehet leadni a rendelést. A kódok elküldésével összeállítható a bevásárlási lista. Mire az utazást követően hazaér a vásárló, a megrendelt portéka már a lakásánál várja, vagy rövid időn belül érkezik. A […]
És még ez is...
-
2012. január 31.
Net nélkül szomorúak a brit gyerekek
-
2019. február 13.
NMHH: terjed, mint az influenza a 4G-s mobilinternet
-
2015. november 2.
Napközben dolgozunk, reggel és este vásárolunk
-
2021. május 15.
Solymár szerint eljő a gigabites társadalom