Digitális biztosításközvetítő platform indult

Keszthelyi ErikElindította digitális biztosításközvetítő rendszerét a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.

Keszthelyi Erik, a társaság elnök-vezérigazgatója közölte, hogy az alkuszcég 22 milliárd forintos árbevételt ért el 2023-ban, több mint kétszáz munkatárssal és ezer biztosítási tanácsadó szakértővel dolgoznak. Erre az évre harmincmilliárd forintos árbevétel elérését tűzték ki célul. Az elnök-vezérigazgató elmondta, hogy a biztositasipiac.hu-n kötelező felelősségbiztosítást, CASCO-t, utasbiztosítást, lakásbiztosítást, illetve minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítást köthetnek a felhasználók. Az ügyfelek számára az adott élethelyzetben a leginkább megfelelő biztosítás megtalálását helyezik a középpontba. A portál minden évben automatikusan megversenyezteti a felhasználók platformon kezelt biztosításait, hogy mindig a legkedvezőbbet kínálja fel számukra. Garanciát vállalnak az alulbiztosítottság elkerülésére, nem a legolcsóbb, hanem a jó biztosítási fedezetet nyújtó termékeket közvetítik ügyfeleiknek.

Az oldalon lehetőség van arra is, hogy a felhasználók áthozzák ide a máshol kötött biztosításaikat, így egy helyen láthatják és kezelhetik az összes biztosítási szerződésüket — közölte Keszthelyi, aki szerint egyedülálló, hibrid modellt hoztak létre. A hétvégenként is elérhető telefonos ügyfélszolgálaton szakértőktől kérhetnek segítséget az ügyfelek biztosításaik megkötéséhez, vagy egyéb ügyeik intézéséhez. A vállalat az elmúlt négy évben a fejlesztésre több milliárd forintot fordított, hogy az ügyfeleket megfelelő szinten tudják kiszolgálni. Az alkuszcég ráadásul stratégiai partnerségi megállapodást kötött a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel. Bejelentették, hogy a társaság a biztositasipiac.hu platformon megkötött minden szerződés után 250 forinttal támogatja a segélyszervezetet.

A biztosítási szektorban felmérések szerint az ügyfelek hetven százaléka szívesen venne igénybe digitálisan, adatalapon, egyénre szabott szolgáltatást. A világ nagy biztosítóinak hetvenhét százaléka dolgozik azon, hogy teljesen digitalizált folyamatot építsen ügyfeleinek; a digitális biztosítási szolgáltatások létrehozásába kétszázmilliárd dollárt fektettek 2023-ban.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az LG üzleti felhőplatformot indít

sze jan 31 , 2024
Az LG Electronics hamarosan bemutatja új üzleti felhőplatformját, az LG Business Cloud platformot — jelentette be a dél-koreai társaság. Az LG Business Cloud lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az általuk használt digitális kijelzők kezelésére egy kereskedelmi, felhő alapú megoldást válasszanak úgy, hogy ennek összeállítása egyszerű, egyértelmű és egyszeri feliratkozással […]
felhő, cloud

És még ez is...