Begyűrűzött a SimplPay affér a MÁV applikációba

SimplePayA Simple Pay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, így az online értékesítési csatornákon – a MÁV applikáción és az Elvirán – fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban – közölte péntek reggel a vasúttársaság honlapján a Mávinform. A közlemény szerint dolgoznak a hiba kijavításán. Azt javasolták, hogy ha valaki későbbi utazáshoz váltana jegyet, halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy – tették hozzá. Ugye, hogy igaza van a külgazdasági és külügyminiszterünknek: „Készpénz, mindig”.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Köszönjük EU! Megújult a MÁV és a GYSEV vasúti adatszolgáltatási rendszere

szo dec 9 , 2023
ShareTweetPinShareMintegy kilencmilliárd forint vissza nem térítendő uniós támogatásból megújult a hazai vasúti törzshálózati folyosók és nyilvántartások kezelése és egységesítése, amely támogatja a vasúti hatóságok munkáját, valamint megfelel az uniós adatszolgáltatási követelményeknek. A KTI Magyar Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet közleménye szerint az EU Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) keretében meghirdetett pályázaton […]
wifi

És még ez is...