Az outsource-ra épít a Xerox

 

Évről-évre nő a szolgáltatási üzletág eredményessége a Xeroxnál. A cég elnöke, Ursula Burns úgy látja, hogy a Xerox stratégiája nem lehet más a jövőben sem, mint az, hogy a kiszervezett üzleti folyamatokat menedzselő szolgáltatásait bővítse, és ezek értékesítését erősítse. Tavaly a Xerox világszinten elért 22,4 milliárd dolláros forgalmának 70 százalékát a vállalat szolgáltatási üzletága biztosította. Ezen belül is az outsource-olt üzleti folyamatok menedzsmentje (BPO) jelentette a legfőbb bevételi forrást. Az elkövetkezendő időkre nézve Ursula Burns a legfőbb célként azt határozta meg, hogy a Xerox outsource szolgáltatásaival bármilyen méretű vállalat back-office támogatását biztosítani lehessen, legyen szó pénzügyi, HR, vagy akár informatikai feladatokról. A Xerox ennek ellenére sem hagy fel a portfoliójában hagyományosnak számító irodai – és nyomdagépek fejlesztésével, előállításával. Ugyanakkor ezek bevezetését még inkább a lokális piacok elvárásainak megfelelően valósítják meg a jövőben, mert – ahogy Burns megjegyezte – ma már nem léteznek uniformizált megoldások, a lehető legjobban igazodni kell ahhoz, hogy mit várnak el a fogyasztók helyi szinten.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Cisco: központban az alkalmazások

sze aug 14 , 2013
  A Cisco bemutatta új adatközponti hálózati architektúráját. Az új korszak kezdetét jelző Alkalmazásközpontú Infrastruktúrával a Cisco képessé teszi az adatközpontokat arra, hogy jobban illeszkedjenek a jelenlegi és a jövőben használt felhő alapú alkalmazásokhoz.  A Cisco beruházása az Insieme Networks vállalatba felgyorsította az alkalmazásközpontú infrastruktúrára történő áttérést. Az alkalmazásközpontú infrastruktúra […]
ZX-81

És még ez is...