Az LG vezérigazgatójának merész víziói vannak

William ChoAz LG Electronics (LG) vezérigazgatójának az a célja, hogy a vállalat célja, hogy mindezzel növelje teljesítményét, és 2030-ra elérje a százezer milliárd koreai von éves forgalmat.

William Cho vezérigazgató három pillérre épülő jövőképet vázolt fel. E szerint az LG növekedésének motorját az üzleti portfólió bővítésével az új, platformalapú szolgáltatási üzletágak kialakítása, a vállalkozások közötti (b2b) kapcsolatok erősítése, valamint új üzleti területek, például az elektronikus járműtöltés és a digitális egészségügy feltárása jelentik majd. A vezérigazgató a villamosítást, a szervizelést és a digitalizációt jelölte meg kulcsfontosságú pontokként, amelyekre az LG a gyors közép- és hosszú távú növekedés elérése érdekében összpontosítani fog.

„Az LG kitartóan fogja követni vízióját, hogy intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá léphessen elő, amely összekapcsolja és kiterjeszti az ügyfelek különböző terekben és élethelyzetekben tapasztalt élményeit – ahelyett, hogy megelégedne jelenlegi pozíciójával, mint minőségi termékeket kínáló, vezető elektronikai márka” – mondta Cho. „Egy vadonatúj LG-t fogunk létrehozni azáltal, hogy e cél érdekében teljesen újragondoljuk munkavégzésünket és kommunikációnkat.”

A vezérigazgató kiemelte a vállalat pénzügyi célkitűzéseit is. „Célunk, hogy elérjük a „tripla 7-et”, azaz a legalább hét százalékos átlagos növekedési rátát és üzemi nyereséget, valamint a heteses EV/EBITDA arányt” – mondta a vezérigazgató. „Annak érdekében, hogy a tavalyi 65 ezer milliárd koreai vonról 2030-ra százezer milliárd koreai vonra növeljük az éves forgalmunkat, olyan vállalatként fogjuk újra megalapozni magunkat, amelyet a piac és a vásárlók elismernek.”

Cho elmondta, hogy az LG három pillére – a platformalapú szolgáltatási üzleti modellre való áttérésre, a b2b területek felgyorsítására és a versenyelőnyt jelentő új területek kiépítésére fog összpontosítani, fókuszban az ügyfélélménnyel. 2030-ra e három pillér aránya az értékesítésben és a működési nyereségben várhatóan ötven százalék fölé emelkedik majd.

A vállalat 2030-ig több mint ötvenezer milliárd koreai vont tervez e folyamatokba fektetni az üzlet minőségi növekedése érdekében, amelynek egy része az üzleti portfólió három új pillérre épülő továbbfejlesztését érinti majd. Ennek része egy több mint 25 ezer milliárd koreai von értékű K+F beruházás, egy több mint 17 ezer milliárd koreai von értékű létesítményberuházás és egy hétezer milliárd von értékű stratégiai beruházás is.

A vezérigazgató elmondta, a vállalat b2b üzletágának bővítését is felgyorsítja. Az a tapasztalat, amit az LG a folyamatosan innovatív megoldásokat létrehozó b2c üzletágában 65 év alatt felhalmozott a vásárlói igények, illetve az ügyfelekkel való kommunikáció és empátia terén, a kereskedelmi, mobilitási és virtuális terekre is kiterjed majd.

Cho azt is elmondta, hogy az LG az egész vállalatra kiterjedő változásokat a céges kultúrától a márkakommunikációig és az ügyfelekkel való kapcsolattartásig átfogóan érvényesíti majd, azzal a végső céllal, hogy olyan márkává váljon, amely megmelengeti a vásárlók szívét és mosolyt csal az arcukra, miközben átadja nekik a Life’s Good (vagyis Az élet szép) szlogen filozófiáját. A vállalat az ESG tevékenységét is tovább bővíti, hogy globális piaci szereplőként e területen is megfelelő szerepet vállaljon.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A holland kormány megtiltotta több alkalmazás használatát

hét júl 17 , 2023
ShareTweetPinShareMegtiltja a holland ügyvivő kormány több alkalmazás telepítését és használatát a kormányzati dolgozók hivatalos telefonjain. A kormány összesen tíz alkalmazást blokkolt, négyet Kínából, a többit pedig Oroszországból, Iránból és Észak-Koreából – közölte a napilap. Az érintett alkalmazásokat Kínában, Iránban, Oroszországban és Észak-Koreában fejlesztették ki. Az ismertebb alkalmazások a kínai TikTok, […]
TikTok, WeChat

És még ez is...