Hódít a „vezetékes okostelefon”

telefon-kabelAz elmúlt években megháromszorozódott az IP-alapú telefonszolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfelek száma.

2013 és 2016 között háromszorosára, tízezer körülire nőtt az IP Center mellékek száma az Invitech Solutions ügyfélkörében. Ennek legnyilvánvalóbb oka, hogy az egyes vállalatok költségoptimalizálási listáján előkelő helyen szerepelnek az it-szolgáltatások, hiszen a gyorsan fejlődő informatikai szektorban folyamatosan bővülnek a költségkímélő megoldások. A tapasztalatok szerint komoly költségmegtakarítást hozhat akár egy telefonközpont- vagy egy videókonferencia-szolgáltatás ip-alapú kialakítása, és ez a tendencia, a telekommunikációs és informatikai megoldások felhőalapú kiszervezése, a következő időszakban is folytatódik.

Az IP Center egy felhőalapon működő telekommunikációs alközponti megoldás. Az üzleti ügyfelek bármikor és bárhonnan változtathatják a virtuális alközpontjuk beállításait, azaz a hívásokat folyamatosan távolról is képesek menedzselni. A rendszer elsősorban annak köszönheti népszerűségét, hogy korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken, gyakorlatilag beruházásmentesen. A végponti telefonkészülékeket leszámítva, az egész rendszer az Invitech Solutions ip-alapú központjára épül, amely az ország egyik legbiztonságosabb adatközpontjában, a Kozma utcai DataCenterben található. Sokak szemében ezért is jelenik meg egyfajta vezetékes okostelefonként az IP Center.

Az online felületünkön elhelyezett kalkulátorral az a célunk, hogy a hazai középvállalatok felismerjék: ezeket a megoldásokat szolgáltatásként is igénybe vehetik. Különösen fontos ez most, amikor a legtöbb cégnél már a jövő évi költségvetésen gondolkodnak – nyilatkozta Kováts Péter, az Invitech Solutions középvállalati igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.