Megvan melyik a legjobb digitális bank Magyarország

Guy Libot, a K&H vezérigazgatójaA K&H elnyerte a brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarország 2023” díját.

Az indoklásban a K&H digitális átállásban vállalt úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként bevezetett mesterséges intelligencián alapuló, magyar nyelven kommunikáló személyes digitális pénzügyi asszisztensre. A díj egyben annak elismerése is, hogy a K&H a digitális átállás és az innováció élvonalába tartozó megoldásokat honosított meg Magyarországon, inspirációként szolgálva más pénzintézetek számára is.

A K&H-nak 650 ezer digitálisan aktív ügyfele van. A mobilbank 2013-as bevezetését követően is folyamatosan fejlesztik. 2020 óta a mobilbankot aktívan használók száma megkétszereződött, immár elérte az 560 ezer ügyfelet. Az új lakossági számlanyitások hatvan százaléka online történik. Az ügyfelek havonta mintegy másfél millió átutalást kezdeményeznek, az érintésmentes fizetések száma eléri a havi hárommilliót, ezek egyötöde már okosórával történik. Az ügyfelek egyre több bankkártyát digitalizálnak, a bankkártyatranzakciók 23 százaléka digitális pénztárcából történik. Az appstore-okban a K&H mobilbankját a magyar pénzintézetek hasonló applikációihoz képes a legjobbnak minősítik a felhasználók.

A mobilbankban immár több, mint 60 funkció érhető el – a hagyományos banki szolgáltatásokon kívül befektetések és biztosítások is intézhetőek. Sőt, olyan szolgáltatások is elérhetőek, amelyek túlmutatnak a hagyományos pénzintézeti tevékenységen, például tömegközlekedési jegyeket lehet vásárolni. „A bank tehát »beköltözött« az ügyfelek zsebébe, de amióta Kate, a személyes digitális asszisztens is elérhető, tulajdonképpen olyan, mintha egy bankár is beköltözött volna ugyanoda…” – nyilatkozta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Hangsúlyozta, hogy „az új mobilbankkal K&H technikailag is elindult azon az úton, amelynek következő állomása egy igazi »életmód applikáció«, amely az ügyfelek mindennapjainak természetes segítője”.

„A K&H-nál a digitális megoldások elsőbbséget élveznek, de mindig az embert, az ügyfelet helyezve a középpontba” – nyilatkozta a díj kapcsán Guy Libot, a K&H vezérigazgatója. Hozzátette: „A K&H számára az ügyfélélmény fokozása az első, az, hogy ők minél gyorsabban, kényelmesebben és egyszerűbben tudják elintézni mindennapos pénzügyeiket”. A vezérigazgató elmondta: a K&H az it-területen mintegy négyszáz közvetlen kollégát és több száz szerződéses szakembert foglalkoztat, de az eredmények nem csupán az ő munkájukat dicsérik. „Majd’ négyezer munkatársunk minden nap azon dolgozik, hogy folyamatainkat minél jobban egyszerűsítve, majd digitalizálva és automatizálva tudjunk ügyfeleinket minőségi szolgálatásokkal és termékekkel kiszolgálni.”


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ingatlanpiaci rést tömött be a Realmonitor

vas júl 16 , 2023
ShareTweetPinShareA Realmonitor egy piaci rést fedezett fel és tömött be egy innovatív mobilalkalmazással, a LAKÁSBARÁT-al. Segítségével az ingatlankeresők megtekinthetik, melyik barátjuk vagy ismerősük adja el vagy adja ki éppen a lakását. A COVID-19 világjárvány és a magas infláció nyomán súlyosan megrendült ingatlanpiac kihívásaira válaszol a LAKÁSBARÁT mobilalkalmazás. Az applikáció a […]

És még ez is...