Az Incapsula által készített tanulmány szerint, az internetes forgalom 51 százalékát generálják olyan számítógépek, amelyet nem emberek használnak. Másképp lefordítva a hírt, a weboldal látogatóknak csak 49 százaléka valóban ember, így célszerű lehet felülvizsgálni a látogatottsági adatok alapján történő hirdetési üzleti modelleket. Illetve lehetne, de nem szükséges, mivel a nem-emberi felhasználók, például a forgalom ötödéért felelős kereső robotok, csak minimálisan befolyásolják a látogatottsági adatokat. A forgalom maradék 31 százaléka valamilyen kártékony tevékenység, például kéretlen hirdetéseket tartalmazó hozzászólások eredménye.
Next Post
Közbeszerzési tendert nyert a Synergon leány
csü márc 22 , 2012
A Synergon Informatika Nyrt. 100 százalékos leányvállalata a Synergon Rendszerintegrátor Kft. egyrészt a KOPINT-DATORG Informatikai és Vagyonkezelő Kft.-vel, mint közös ajánlattevővel konzorciumban, másrészt önálló ajánlattevőként nyerte el az Országos Bírósági Hivatal által az ügyvitel egyszerűsítése, az adminisztratív terhek csökkentése érdekében meghirdetett két részfeladatból álló közbeszerzési tendert. A megállapodások értelmében olyan […]

És még ez is...
-
2014. január 27.
Kelet-Európának már csak az IoE technológia hiányzik
-
2015. június 19.
IKT-konferencia: konzultáció lesz a hírközlésről
-
2013. április 8.
Több, mint ötmillióan követik Twitteren a pápát
-
2012. március 24.
Mexikóban is bezavart az Anonymous
-
2017. január 28.
Farmosi: értjük, hogy mi tartja vissza a vállalatokat a váltástól
-
2020. április 8.
Magyar Telekom: a helyzet percről percre változik