Korábbi peren kívüli megegyezésének eredményeként indította el a kalózkodó internezőket figyelmeztető rendszerét az ír Eircom internetszolgáltató. A cég úgy véli, a programot országosan, minden szolgáltatóra kiterjedően alkalmazni kellene. 2008-ban az Ír Lemezkiadók Szövetsége (IRMA) kezdeményezett eljárást a legnagyobb ír internetszolgáltató, az Eircom ellen, kérve a bíróságot, kötelezze a szolgáltatót a hálózatán történő jogsértések monitorozására. A felek végül peren kívül egyeztek meg, amelynek keretében a szolgáltató vállalta, hogy a jogtulajdonosoktól érkező panasz alapján figyelmezteti kalózkodó előfizetőit, továbbá, ha a többszöri figyelmeztetés eredménytelen marad hét naptól egy évig terjedő időszakra felfüggeszti a jogsértőnek nyújtott szolgáltatását. Az IRMA további szolgáltatókat is megpróbált bevonni a programba, de egyelőre nem sikerült újabb megállapodást tető alá hoznia – áll a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület honlapján.
Next Post
Érzelemdetektáló szoftvert fejleszt a Nextent
pén márc 30 , 2012
A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által […]

És még ez is...
-
2014. március 30.
Nagybátony térsége ismét a világhálón
-
2013. június 24.
Nővekedik a mobilinternet-forgalom
-
2020. március 13.
Ideje volt már: megújult a magyarorszag.hu
-
2012. február 23.
Robbanás előtt a mobil adatforgalom