Fujitsu: meg se kottyan a Föld-Hold távolság kétszerese

 

A Fujitsu éves statisztikája szerint az európai helpdeskek átlagosan két másodpercenként fogadnak segítségkérő hívást az év 365 napján. A több mint 3,3 millió támogatott ügyfél átlagosan kéthavonta egyszer kér segítséget. A Fujitsu helpdeskjeinek személyzete napi átlagban ötvenezer hívást kezel. A leggyakoribb probléma a jelszó elfelejtése. Idén január kilencedike volt a legforgalmasabb nap, amikor több mint 75 ezer hívás futott be az ünnepek után munkába álló felhasználóktól. A Fujitsu hatvanezernél is több éles szervert üzemeltet, közel ötven petabájtnyi tárolt adattal, köztük felhasználók ezreinek virtuális asztali gépeivel. Ha 4 GB-os USB-memóriákon akarnánk tárolni ugyanennyi adatot, az egymás mellé illesztett meghajtók hossza a Föld-Hold távolság kétszerese lenne (kétszer 384 ezer km – közel 12,8 millió darab hat centi hosszú USB memóriaegységgel számolva).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.