Bemutatótermet csinál az okostelefon a boltokból

Találkoztak már okostelefonjában elmerült felhasználóval vásárlás közben? Meglehet, hogy az illető nem az e-mailjeit ellenőrizte vagy unalmában böngészett a neten, hanem azon dilemmázott, hogy vajon megfelelő-e a bolt megvásárolni a kiválasztott terméket, nem találja-e meg ugyanazt máshol kedvezőbb feltételekkel. Kutatások szerint egyre többen használják „bemutatóteremként” a boltokat – legalábbis az Egyesült Államokban. Bemennek a boltba, megnézik, kipróbálják a terméket aztán megrendelik az interneten – így még csak haza sem kell cipelniük – vagy egy árösszehasonlító oldal segítségével kiválasztják azt az áruházat, ahol a legolcsóbban megkapják a kiszemelt árut és átmennek oda, megvásárolni azt – írja a netidok.postr.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kifizette a frekvenciadíjat az állami mobilszolgáltató az államnak

ked márc 27 , 2012
A pályázati feltételeknek megfelelően folyik a negyedik mobilszolgáltató létrehozása, a tízmilliárd forintos frekvenciahasználati díjat kiegyenlítetté, és a cégbírósági bejegyzéshez szükséges dokumentumokat a Fővárosi Törvényszék Cégbíróságához hétfőn beadták – értesült az MTI a céghez közelálló forrásból. A negyedik mobilszolgáltató, az MPVI Mobil Zrt. operatív működése az adóregisztrációs eljárás után indulhat el. […]

Friss, ropogós