Találkoztak már okostelefonjában elmerült felhasználóval vásárlás közben? Meglehet, hogy az illető nem az e-mailjeit ellenőrizte vagy unalmában böngészett a neten, hanem azon dilemmázott, hogy vajon megfelelő-e a bolt megvásárolni a kiválasztott terméket, nem találja-e meg ugyanazt máshol kedvezőbb feltételekkel. Kutatások szerint egyre többen használják „bemutatóteremként” a boltokat – legalábbis az Egyesült Államokban. Bemennek a boltba, megnézik, kipróbálják a terméket aztán megrendelik az interneten – így még csak haza sem kell cipelniük – vagy egy árösszehasonlító oldal segítségével kiválasztják azt az áruházat, ahol a legolcsóbban megkapják a kiszemelt árut és átmennek oda, megvásárolni azt – írja a netidok.postr.hu.
És még ez is...
-
2020. március 23.
Hasít a NetPincér
-
2018. május 19.
Google: élen járnak a magyarok az internetezésben
-
2016. június 3.
Konszolidálódik az e-kereskedelmi piac
-
2013. január 29.
Fényképezhet a Google Magyarországon
-
2016. október 4.
Újabb haladékot kapott a Google
-
2014. július 7.
Svájc kiakasztotta Hollywoodot