Találkoztak már okostelefonjában elmerült felhasználóval vásárlás közben? Meglehet, hogy az illető nem az e-mailjeit ellenőrizte vagy unalmában böngészett a neten, hanem azon dilemmázott, hogy vajon megfelelő-e a bolt megvásárolni a kiválasztott terméket, nem találja-e meg ugyanazt máshol kedvezőbb feltételekkel. Kutatások szerint egyre többen használják „bemutatóteremként” a boltokat – legalábbis az Egyesült Államokban. Bemennek a boltba, megnézik, kipróbálják a terméket aztán megrendelik az interneten – így még csak haza sem kell cipelniük – vagy egy árösszehasonlító oldal segítségével kiválasztják azt az áruházat, ahol a legolcsóbban megkapják a kiszemelt árut és átmennek oda, megvásárolni azt – írja a netidok.postr.hu.
És még ez is...
-
2012. augusztus 8.
T-Mobile: villámnet a metróban
-
2012. december 10.
Lufthansa: ez az igazi felhőinformatika
-
2013. március 19.
Filmen az Angry Birds
-
2015. november 13.
Karácsony: így választunk ajándékot
-
2019. június 23.
5G: távirányítású kisautó a Vodafone büszkesége