A Zalando belépett a magyar piacra

ruhabolt kiskereskedelemBelépett a magyar piacra az online életmód- és divatáruház, a Zalando, több mint 1700 márka 350 ezernél több ruházati termékéből álló kínálatát téve elérhetővé a magyar vásárlóknak is – közölte a társaság.

A Zalando 2008-ban Berlinben alapított vállalat jelenleg 24 országban kínál ruházati termékeket, cipőket, kiegészítőket és szépségápolási cikkeket. A kelet- és közép-európai terjeszkedés során 2021-ben indította el online kereskedelmi szolgáltatását Litvániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Horvátországban, ezúttal pedig Magyarországon. A vállalat magyarországi indulása a helyi magyar márkák és kiskereskedők számára is lehetőséget kínál, amelyek a Zalando partnerprogramján keresztül a hazai vásárlók mellett Európa 24 országában közel 49 millió aktív felhasználó részére értékesíthetik termékeiket az online platformon keresztül.

A vállalat célkitűzése, hogy 2025-re a platform bruttó kereskedelmi volumene az összes piacot együttvéve meghaladja a harmincmilliárd eurós értéket. Tájékoztatásuk szerint a Zalando 2021-ben rekord növekedést ért el, a bruttó kereskedelmi volumene 34,1 százalékkal 14,3 milliárd euróra, az árbevétele 29,7 százalékkal 10,4 milliárd euróra nőtt 2020-hoz képest. Tavaly a kiigazított kamat- és adófizetés előtti eredménye (EBIT) 420,8 millió euróról 468,4 millió euróra nőtt a 2020-as évhez képest. A közleményük szerint jelenleg több mint ezer partner vesz részt a partnerprogramban, és mintegy 4400 márka kapcsolódik a Zalandóhoz. Az online platform 2021-ben 7,5 milliárd oldallátogatást ért el. A társaság több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztat Európában.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Tovább bővült az e-kiskereskedelem tavaly

csü máj 26 , 2022
A webáruházi e-kiskereskedelmi forgalom 22 százalékkal nettó 1,275 milliárd forintra nőtt tavaly, ami a 2020-as kiugró teljesítményt figyelembe véve, az optimista várakozásokat is kismértékben felülmúlta – közölte a Reacty Digital. Tavaly az e-kiskereskedelem részaránya a teljes kiskereskedelmi forgalmon belül – az üzemanyag kiskereskedelem nélkül- 11 százalékot tett ki. Előrejelzésük szerint […]
kosár, online vásárlás, e-kereskedelem

Friss, ropogós