A webáruházak az online marketingben hisznek

A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. A webáruházak döntő többsége továbbra is a Facebookot választja a közösségi médiában való megjelenésre. Jellemzően még Google+-on és Youtube-on képviseltetik magukat, de az Instagram az online áruházak körében is egyre népszerűbb. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

EU: annyi az elektronikus fizetőeszközökkel elkövetett csalóknak

sze márc 14 , 2018
Az Európai Unió tagországainak igazságügyi miniszterei elfogadták álláspontjukat a nem készpénzes fizetőeszközökkel kapcsolatos csalás és hamisítás elleni küzdelemről szóló irányelvről – közölte az uniós miniszterek tanácsa. Az irányelv célja a jelenlegi szabályok naprakésszé tétele annak érdekében, hogy biztosítsák a világos, hatékony és technológia-semleges jogi keretet, valamint kiküszöböljék azokat a működési […]
Európai Unio zászló

Friss, ropogós