A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. A webáruházak döntő többsége továbbra is a Facebookot választja a közösségi médiában való megjelenésre. Jellemzően még Google+-on és Youtube-on képviseltetik magukat, de az Instagram az online áruházak körében is egyre népszerűbb. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.
És még ez is...
-
2016. november 25.
3D nyomtatásban jelentette be együttműködését a Thermaltake és a 3D Hubs
-
2019. április 30.
Van magyarázat az SAP veszteségességére
-
2013. június 7.
SAP-SUSE barátság: új partnerprogrammal erősödik
-
2012. június 28.
Befektetőt talált a Mixgar
-
2016. május 5.
All-in-one átjárók a ZyXEL-től
-
2018. április 25.
Meghaladták a kétmillió online megtekintést az adóbevallási tervezetek