A what3words alkalmazással erősít az NNG

NNG iGO what3wordsAz NNG a what3words iGO navigációs motorba való beépítésével próbálja kelendőbbé tenni az autógyártóknál a terméküket. A what3words funkcióval felszerelt járművek vezetői csupán három szó megadásával bárhová pontosan odatalálhatnak. Mint a társaság közleményében írják: sokszor bonyolult és időigényes feladatot jelent, ha a vezetőnek külön be kell írnia a címet a jármű navigációs rendszerébe; ráadásul a címek sokszor nem bizonyulnak elegendőnek egy-egy adott hely pontos meghatározásához. A what3words megoldást nyújt az efféle problémák kiküszöbölésére. Minden három négyzetméteres területhez három véletlenszerűen kiválasztott szó egyedi kombinációját rendeli: ez a what3words által meghatározott cím. Például az NNG budapesti központjának a bejáratát a következő háromszavas cím adja meg: ///rátalál.bükkfa.dobverő. A what3words-címmeghatározást használó járművek vezetői mindig eljutnak a kívánt úti célhoz.

Érdeklődésünkre (előre is elnézést kérve lustaságunkért, értetlenségünkért), hogy a sofőr honnan fogja tudni a mágikus három szót, a társaság ügynökségétől a következő választ kaptuk. „A célállomások három szavas what3words címei megjelennek az NNG iGO navigációs motor felhasználói felületén (a fejegység kijelzőjén) a térképen kiválasztott helyre kattintva (lásd a mellékelt képen), ezen kívül a what3words online térképén, illetve az iOS és Android rendszeren is működő what3words alkalmazásokban is meg lehet keresni a kiválasztott helyhez tartozó szavakat.” Mivel válasz ellenére sem volt világos, hogy minek a what3words, ha kattintással kell kijelölni a célállomást, megpróbáltunk erre is választ kapni. Amint megkapjuk a választ kiegészítjük a cikket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Van védelem a megszemélyesítéses támadás ellen I.

szo júl 24 , 2021
ShareTweetPinShareA social engineering technika célja, hogy az emberek megtévesztve önkéntelenül érzékeny információkat áruljanak el. Az ESET kiberbiztonsági vállalat most a kiberbűnözők egy kevésbé ismert, de egyre gyakoribb támadási technikájára, a megszemélyesítésre hívja fel a figyelmet. A módszer során a támadók egy megbízható személynek (például kollégáknak, üzleti partnereknek) adják ki magukat […]
e-mail

És még ez is...