A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2012. március 19.
Túlterheltséggel járhat az információdömping
-
2015. június 6.
Mobilnetben vannak lemaradva a kistelepülések
-
2016. július 13.
Deutsch: a digitalizáció társadalmi jelenség
-
2014. november 25.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XIII.
-
2019. november 22.
ITM: fokozottan ellenőrzik a webáruházakat az év végi ünnepi időszakban