Egy nemzetközi felmérés szerint az internet-penetráció és az okostelefonok számának növekedése miatt egyre több információ árasztja el a munkavállalókat, és ez gyakran a hatékonyság csökkenéséhez vezet. Az ázsiai országokban élők többsége úgy érzi, azonnal reagálnia kell az e-mailekre és telefonokra, ha nem akarja elveszíteni a fonalat, és például az indiaiak háromnegyede mondta, hogy naponta több információt kap, mint amennyit fel tud dolgozni. „Magyarországon egyelőre ez nem jellemző: a többség még tudja kezelni az információáradatot, és csak a megkérdezettek 16 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a folyamatosan érkező hívások és e-mailek megzavarják a munkáját. 35 százalék válaszolta, hogy időnként szándékosan figyelmen kívül hagyja a beérkező üzeneteket, a többség azonban nem tartja fontosnak, hogy azonnal reagáljon a megkeresésekre” – jelentette ki Varga Balázs, a Randstad Hungary marketing és PR vezetője.
És még ez is...
-
2013. július 14.
Franciaországban megbukott a „harmadik csapás”
-
2020. december 15.
Vodafone: Székesfehérvár 5G-ready
-
2012. december 13.
Leszerepeltek a „nagy” internetszolgáltatók: mégis van net Komlóskán
-
2014. augusztus 11.
Csórók vagyunk: sajnálunk 500 forintnál többet kiadni egy appért
-
2012. május 17.
Okostelefon-alkalmazást kap a Szigetköz
-
2012. március 28.
A magyar internetezők világelsők e-mailben