Egy nemzetközi felmérés szerint az internet-penetráció és az okostelefonok számának növekedése miatt egyre több információ árasztja el a munkavállalókat, és ez gyakran a hatékonyság csökkenéséhez vezet. Az ázsiai országokban élők többsége úgy érzi, azonnal reagálnia kell az e-mailekre és telefonokra, ha nem akarja elveszíteni a fonalat, és például az indiaiak háromnegyede mondta, hogy naponta több információt kap, mint amennyit fel tud dolgozni. „Magyarországon egyelőre ez nem jellemző: a többség még tudja kezelni az információáradatot, és csak a megkérdezettek 16 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a folyamatosan érkező hívások és e-mailek megzavarják a munkáját. 35 százalék válaszolta, hogy időnként szándékosan figyelmen kívül hagyja a beérkező üzeneteket, a többség azonban nem tartja fontosnak, hogy azonnal reagáljon a megkeresésekre” – jelentette ki Varga Balázs, a Randstad Hungary marketing és PR vezetője.
És még ez is...
-
2018. november 19.
Trendforduló: már többen vásárolnak mobilról, mint számítógépről
-
2015. július 6.
A Vodafone a világ legmenőbb m2m szolgáltatója
-
2013. május 30.
Áprilisban is a Magyar Telekom az élen
-
2015. november 20.
Ezért hálás lesz a mobilod: fő a tisztaság
-
2015. szeptember 7.
Többezer app a Samsung az új okosórájához