Egyre inkább bízunk az interneten keresztüli vásárlásban – derült ki az Eurostat legfrissebb adataiból. Az Európai Unió lakosságának több mint harmada vásárolt a tavaly év végi adatfelvételt megelőző három hónapban interneten keresztül; ez négy év alatt tíz százalékos növekedést jelent. A trendet igyekeznek meglovagolni az eddig online bolttal nem rendelkező hazai kiskereskedelmi cégek is. A Kika például 200 milliós éves forgalmat tervez a legnagyobb online plázán, a grando.hu-n keresztül. A Kika mellett a közelmúltban a Cora, a bauMax, az Office Depot, a Praktiker, és a Vodafone is csatlakozott a Grando.hu-hoz, rövidesen pedig a Bricostore termékei is kaphatóak lesznek a portálon – írja az OrientPress Hírügynökség.
És még ez is...
-
2013. november 1.
Lemaradóban a magyar ifjúság
-
2016. szeptember 28.
A 3,6 millióból csak 2,6-nek telik mobilinternetre
-
2014. október 5.
A Facebookon folytatódik az Alkonyat-sorozat
-
2015. január 5.
Imádjuk Katy Perry-t
-
2016. január 29.
Meghosszabbítja a visszaszállítási költségtérítését a PayPal
-
2016. április 6.
Több mint 500 határozatot hoztak szerencsejáték-oldalak ellen