A fizetős alkalmazások igénybevétele egyáltalán nem jellemző a hazai felhasználókra, kevesebb mint minden ötödik (17 százalék) kisképernyőn netező adott már ki pénzt alkalmazásért, az elmúlt negyedévben pedig mindössze kilenc százalékuk — derül ki az NRC nemrégiben közreadott kutatásából. Egy másik beszédes adat lehet a fizetős applikációk „szegényes” piacával kapcsolatban az is, hogy az ilyet letöltők jelentős része (43 százalék) nem adott még ki alkalmazásért ötszáz forintnál nagyobb összeget. A tapasztalati adatok azt mutatják, hogy a fizetős alkalmazásokkal kapcsolatos egyik legnagyobb probléma – természetesen azon kívül, hogy fizetni kell értük – az, hogy általában nincs belőlük ingyenes tesztverzió, vagy nincs arra lehetőség, hogy az ember „visszaadja” és visszakérje a pénzt, mint például tehetjük ezt azokkal a ruhákkal, amelyek nem méretpontosak. Pedig ilyesfajta igény bizonyosan lenne a felhasználók körében, hiszen azoknak, akik áldoztak már pénzt alkalmazásért, több mint fele számolt be arról, hogy van olyan fizetős alkalmazása, amelyet már nem használ.
És még ez is...
-
2012. július 10.
Van, ahol már egészen gyors a Telenor
-
2014. július 31.
Uniós közlekedési szabályok okostelefonra
-
2019. június 17.
Szeptemberben indíthatja el az 5G mobilszolgáltatást a China Mobile
-
2023. május 23.
Kína: tíz éves mélyponton az okostelefon-eladások
-
2013. október 5.
LG szervizközpont Budapesten