A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2015. július 10.
Tavaly hasítottak a webáruházak
-
2018. október 19.
Adatbázis készült az állampárt meghatározó tisztségviselőiről
-
2014. augusztus 1.
Vezetékes szélessáv: 2,362 millió előfizetés
-
2012. március 6.
A bolgárok megőrülnek a közösségi oldalakért
-
2017. június 24.
A Cisco szerint a jövő hálozata okos lesz
-
2019. augusztus 22.
Szeptember 14: így vásárolhatsz online az OTP-s kártyáddal