A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2014. április 16.
Még mindig jobban szeretünk a pc-n
-
2013. március 5.
Az oroszok felzárkóztak
-
2012. június 11.
2017-re sem lesz teljes a lefedettség
-
2014. január 8.
Lankadnak a magyar férfiak
-
2014. március 14.
Fájdalmas, ha megszakítják a játékot
-
2013. augusztus 9.
Klassz a 802.11ac