A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2012. augusztus 20.
Több millióan nézték a Szigetet a YouTube-on (videó)
-
2012. július 6.
Indul a Virtuális Oktatás Börze
-
2023. április 1.
Google: rengeteg a rosszindulatú hirdetés
-
2021. február 21.
Súlyos árat fizetett a Google és az Amazon a sütikért
-
2014. december 17.
Mike Michel: ebben nincs semmi csel