A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2016. augusztus 29.
Az internet a legnagyobbakat is tönkreteheti
-
2015. június 2.
Állítólag még megéri Facebookozni
-
2016. április 8.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XXXVII.
-
2015. július 27.
A wifi alternatíva külföldön is? Roaming akadémia
-
2014. május 28.
Google-függők a magyarok
-
2012. március 13.
2011 a „példa nélküli erőszak” éve a világhálón