A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2023. április 16.
Egyre több digitális corvinamásolat érhető el
-
2013. szeptember 7.
Áll a UniCredit net- és mobilbankja
-
2012. március 2.
EU-vizsgálat indulhat a Google ellen
-
2013. január 2.
Napi 3-4 bejelentést kapott tavaly az Internet Hotline
-
2021. február 11.
Digi: 2021 a technológiai fejlesztések éve
-
2023. január 28.
DIGI: február elsején hajnalban kiesések lesznek