Invitel kutatás a sportnézési szokásainkról: a világversenyek alkalmával egyből szurkolóvá szakértővé válunk II.

Szívesen osztjuk meg a sporttal kapcsolatos véleményünket, de csak akkor, ha éppen felkapott témáról van szó – derült ki az Invitel sportnézési kutatásából.

Mindannyian ismerjük azt a jelenséget, amikor egy fontosabb meccs idején megtelik a hírfolyamunk „Gól!”; „Szép volt!” és ehhez hasonló bejegyzésekkel – így, ha nem is volt alkalmunk követni a mérkőzést, végső soron hamar megtudjuk az eredményt. Az Invitel kutatása szerint gyakran találkozunk a közösségi médiában sport témájú (73 százalék) szöveges, képes vagy videós tartalommal, mégsem fejezzük ki feltétlenül a véleményünket. A kiemelt sportesemények, világbajnokságok alkalmával azonban egyből szurkolóvá – extrémebb esetben szakértővé – válunk, így más, aktuális témához képest gyakrabban foglalkozunk vele a közösségi oldalakon. Ezt erősíti meg az Invitel kutatása is, amely szerint ilyen időszakban három és félszeresére emelkedik a sporttal kapcsolatos hozzászólási és a megosztási arány – főleg, ha éppen magyar vonatkozású mérkőzések zajlanak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Öt irodai termék, amit érdemes még idén beszerezni I.

vas dec 24 , 2017
ShareTweetPinShareItt az év vége, és a legtöbben csak pár nappal az ünnepek előtt kapnak észbe, hogy az éves költségkeret megmaradt részét még el kellene költenünk. Ilyenkor érdemes valóban hasznos termékeket vásárolni. A Leitz összegyűjtött öt irodai terméket, amit érdemes még idén beszereznünk, hogy a munkahelyen is gördülékenyen induljon az új […]
mobiltelefon töltő

És még ez is...