A magyarok harmada a Facebookon

 

Egyetlen év alatt csaknem félmillióval nőtt a magyarországi Facebook-tagok száma, az idén átlépte a hárommilliót – derül ki Mediameter médiakutató cég első negyedéves közvélemény-kutatásából. Az MTI-hez eljuttatott elemzés szerint az elmúlt év első negyedévében a felnőtt népesség 38 százaléka volt tagja valamelyik közösségi oldalnak, míg az idén már 41 százalékuk. Ez egy év alatt mintegy 250 ezer fős növekedést jelent, így a közösségioldal-tagsággal rendelkező felnőttek száma ez év elején már megközelítette a 3,5 milliót. A közösségi oldalakat továbbra is a fiatalabbak, a 40 év alattiak használják, többségüknek van valamilyen közösségi oldalhoz köthető tagsága. Aktívnak mondható ebből a szempontból a 40-49 évesek 43 százaléka, illetve az 50-59 évesek 28 százaléka, valamint a 60 év felettiek egytizede is. A kutatásból az is kiderül, hogy a közösségi oldalak felhasználói a leginkább leveleznek/csetelnek ismerőseikkel (87 százalék), mások által közzétett információkat lájkolnak és osztanak meg (79 százalék), míg a cégek márkaoldalait 54 százalékuk keresi fel. Az első negyedévben a közösségi oldalakon a legkevésbé népszerű tevékenység a játék volt: a felhasználók csupán 49 százaléka szokott játszani ezen oldalakon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A NMHH ellenőrzi az árvízi területek hírközlési infrastruktúráját

hét jún 17 , 2013
  A hírközlési rendszerek biztonságos működése érdekében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnökhelyettese elrendelte az árvíz sújtotta területeken található hírközlési objektumok soron kívüli ellenőrzését – közölte a hatóság Kommunikációs igazgatósága az MTI-vel. Az árvízi vészhelyzetben a folyamatos információáramlás emberéleteket és vagyonokat menthet meg – hívta fel a figyelmet […]

Friss, ropogós