A McKinsey and Co. friss kutatása szerint a magyar vállalkozók két szempontból tartják nagyon előnyösnek az internetet: segít a nagyobb piaci hozzáférés elérésben, illetve a költségek csökkentésében. A felmérés szerint a honlappal nem rendelkezők 63 százaléka soha nem gondolt saját weboldal létrehozására, s még az online jelenléttel rendelkező vállalatok 47 százalékáról is elmondható, hogy bármiféle offline és online marketing nélkül bonyolítják üzletüket. A magyar mikro- és kisvállalkozások alig három százaléka vezet saját blogot, és csupán öt százaléka hozott létre saját profilt valamely közösségi oldalon. A kutatás kimutatta azt is, hogy a cégek egy részének az egyik legfőbb ellenérve az internetes jelenléttel szemben az idő- és tőkehiány, míg másik részük úgy látja, hogy egyáltalán nincs szüksége termékeinek és szolgáltatásainak kommunikációjára. Heal Edina, a Google magyar irodájának vezetője az egy évvel ezelőtt indított, a vállalkozások webes megjelenését elősegítő Neten a cégem programról elmondta, több mint tízezer kisvállalkozó csatlakozott hozzá, s támogatásával háromezer kisvállalkozás hozott létre weblapot – írja az MTI.
És még ez is...
-
2017. március 9.
A DESI nem tükrözi a múlt év csodás digitális eredményeit
-
2016. május 18.
Több, mint négymilliárd embernek nincs internet-hozzáférése
-
2014. augusztus 27.
Mint a pestis terjed a tablethasználat
-
2013. november 1.
Lemaradóban a magyar ifjúság
-
2016. június 20.
Deutsch: az áfacsökkentés célja az internetelterjedtség növelése
-
2018. szeptember 24.
Trend a valódi kapcsolatok hiánya és a virtuális kapcsolatok erősödése