mínuszos.hu

A kis magyar cégeket nem érdekli a web

ZX-81

A McKinsey and Co. friss kutatása szerint a magyar vállalkozók két szempontból tartják nagyon előnyösnek az internetet: segít a nagyobb piaci hozzáférés elérésben, illetve a költségek csökkentésében. A felmérés szerint a honlappal nem rendelkezők 63 százaléka soha nem gondolt saját weboldal létrehozására, s még az online jelenléttel rendelkező vállalatok 47 százalékáról is elmondható, hogy bármiféle offline és online marketing nélkül bonyolítják üzletüket. A magyar mikro- és kisvállalkozások alig három százaléka vezet saját blogot, és csupán öt százaléka hozott létre saját profilt valamely közösségi oldalon. A kutatás kimutatta azt is, hogy a cégek egy részének az egyik legfőbb ellenérve az internetes jelenléttel szemben az idő- és tőkehiány, míg másik részük úgy látja, hogy egyáltalán nincs szüksége termékeinek és szolgáltatásainak kommunikációjára. Heal Edina, a Google magyar irodájának vezetője az egy évvel ezelőtt indított, a vállalkozások webes megjelenését elősegítő Neten a cégem programról elmondta, több mint tízezer kisvállalkozó csatlakozott hozzá, s támogatásával háromezer kisvállalkozás hozott létre weblapot – írja az MTI.

Exit mobile version