A jó hírnév visszaszerzése nagyon sokba kerülhet

moneyA Kaspersky Lab vizsgálatai szerint a vállalatok több mint fele (57 százalék) elismeri, hogy azon információbiztonsági incidensek, amelyeket az elmúlt évben tapasztaltak, negatív hatással voltak a jó hírnevükre. Esetenként a márkát ért károk összege a kis-és középvállalatok esetében átszámítva több mint kétmillió forint volt, míg a nagyvállalatoknál ez az összeg meghaladta az 58 millió forintot. Az elemzés szerint a reputációs kár közvetlenül függ attól, hogy az incidens közismertté válik-e. A válaszadók 22 százaléka azt állította, hogy kiszivárgott a médiába és így nagy nyilvánosságot kapott a cégen belül történt eset. A márka hírnevét érintő veszteség mértékét meg lehet állapítani abból, hogy a cégnek mennyit kell a helyreállításra költeni. Az elmúlt egy évben minden negyedik európai cég (24 százalék) kénytelen volt külső pr-tanácsadók segítségét kérni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Telenor MyTV: már ötven tévécsatorna és új csomagkínálat

csü jan 14 , 2016
Idén is tovább próbálja erősíteni pozícióját a digitális szolgáltatások terén a Telenor. Első lépésként január 12-étől megújult a MyTV szolgáltatás, amely élő és archív tévéműsorokat, valamint átalánydíjas videotékát is tartalmaz, és egyaránt elérhető Androidra, iOS-re, Windowsra, sőt nagyképernyős tévén is Chromecast segítségével. A MyTV megújulásának részeként mind a mobileszközökön, mind […]

Friss, ropogós