Virtuális ügyfélszolgálati alkalmazással bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közösségi oldalának üzenő felülete. Nébo, a chatbot korlátlan számú beszélgetést kezel egyszerre mint a Nébih virtuális képviselője. Minden nap 24 órában válaszol az ügyfelek szöveges kérdéseire, és írásban fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket. A chatbot előnyei közül kiemelték, hogy szükségtelenné teszi a mobilalkalmazást, és idővel egyre pontosabb válaszokat ad. Nébo ugyanis mesterséges intelligencián alapul, vagyis az ügyféligényeknek megfelelően tanítható – olvasható a közleményben.
És még ez is...
-
2017. március 14.
Elindult Magyarország első b2b fókuszú startup inkubátorháza
-
2022. november 12.
Digitális személyi asszisztens a K&H Banknál
-
2019. december 14.
Nyakunkon a DigiGirlz AI Challenge
-
2017. szeptember 3.
Putyin: „a világ ura” lesz, aki áttörést ér el a mesterséges intelligencia terén