Virtuális ügyfélszolgálati alkalmazással bővült a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) közösségi oldalának üzenő felülete. Nébo, a chatbot korlátlan számú beszélgetést kezel egyszerre mint a Nébih virtuális képviselője. Minden nap 24 órában válaszol az ügyfelek szöveges kérdéseire, és írásban fogadja az élelmiszerlánc-biztonsági bejelentéseket. A chatbot előnyei közül kiemelték, hogy szükségtelenné teszi a mobilalkalmazást, és idővel egyre pontosabb válaszokat ad. Nébo ugyanis mesterséges intelligencián alapul, vagyis az ügyféligényeknek megfelelően tanítható – olvasható a közleményben.
És még ez is...
-
2019. január 31.
A Huawei érzékenyít
-
2023. október 3.
Koltay András komoly etikai kérdéseket vet fel
-
2019. szeptember 26.
A robotok már Óbudára értek
-
2018. december 3.
Itt az MI Koalíció elnöksége: garantált a siker