Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját. A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, a vállalat marketingkommunikációjáért. Dolezsai a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol tizenegy évet töltött el. A Márkamenedzsment és Marketingkommunikációs Főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport image- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt. A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott. A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.
És még ez is...
-
2014. november 5.
GVH: Basa az új sajtószóvivő
-
2014. november 10.
Családbarát lenne a Magyar Telekom?
-
2020. december 22.
Elbert váltotta Hegedűst
-
2023. szeptember 11.
Charles Simonyi 75 éves
-
2021. szeptember 4.
Bosch: négyen az élen