Az E-ON ügyfélszolgálatára – a januári figyelemfelhívást követően is – még mindig érkeznek jelzések arról, hogy ismeretlenek a cég logójával visszaélve pénzt próbálnak kicsalni az ügyfelektől, de olyan személyektől is, akik nem is ügyfelei a cégnek – közölte az áramszolgáltató. A csalók az elektronikus értesítőhöz hasonló e-mailekkel azt próbálják elérni, hogy különböző, általában alacsony összegeket utaljanak át nekik. Az E.ON hangsúlyozza, rendszereit nem érte támadás, és megtette a szükséges jogi lépéseket, ismeretlen tettes ellen büntető feljelentést tett, továbbá tájékoztatta a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot is a megtévesztő e-mailekről. Az E-ON arra hívja fel az ügyfelek figyelmét, hogy kiemelt óvatossággal járjanak el átutalási megbízás teljesítésekor.
És még ez is...
-
2015. május 14.
Így kellene a mobil hozzáféréseket szabályozni I.
-
2014. június 20.
Kihalhatnak a jelszavak
-
2012. augusztus 24.
A szülőknek kell a gyereket biztonságra oktatni
-
2015. július 17.
Többet ésszel, mint ész nélkül: segít az ESET
-
2015. október 28.
Okosóra használók adataihoz juthatnak hackerek