A pazar egyéniség kevés, az is fontos mi látszik az online tevékenységedből

A megfelelő tanulmányok és szakmai gyakorlat elengedhetetlen a kívánt állás megszerzéséhez, azonban ma már nem biztos, hogy csupán ezek elegendőek is. Egyre fontosabbá válik az is, hogy meg tudjuk különböztetni magunkat a többi jelölttől: azaz legyen egy jól körülhatárolható, könnyen felismerhető személyes márkánk. A METU szakértői néhány tippel segítenek abban, hogyan építhetjük tudatosan az énmárkánkat az online térben.

4. Szakmai közösségi terek
Poroljuk le – vagy ha nincs, hozzuk létre – a LinkedIn-profilunkat! Minden hr-esnek ez az első állomás, hogy megismerje a jelöltet, segítsünk neki ebben. Ne csak az önéletrajzunkat töltsük fel, hanem írjunk egy profi bemutatkozást, építsük a kapcsolatokat, és posztoljunk rendszeresen számunkra érdekes, a leendő szakmánkhoz kötődő tartalmakat, például kutatásokat vagy TED videókat. A LinkedIn nem az a felület, amin érdemes megosztanunk a családi fotóinkat – gondoljunk a profilra úgy, mint egy dinamikus, digitális önéletrajzra. Ha nincs ötletünk, jó példákért sem kell messzire mennünk: saját szakmánk véleményvezéreit is követhetjük a LinkedInen, inspirációt nyerve megosztott tartalmaikból.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

The Washington Post: a Huawei részt vett Észak-Korea kommunikációs hálózatának fejlesztésében

pén júl 26 , 2019
A Huawei telekommunikációs óriáscég részt vett Észak-Korea kommunikációs hálózatának fejlesztésében – írta kiszivárogtatott dokumentumokra hivatkozva a The Washington Post. A lap cikke szerint a Huawei titokban segített Phenjannak kiépíteni és karbantartani a vezeték nélküli kommunikációs hálózatot. Az óriáscég a Panda International Information Technology nevű kínai állami vállalattal áll partneri kapcsolatban, […]
Huawei

Friss, ropogós