Elindította a kis- és közepes termelőket éttermekkel közvetlenül összekötő magyar Supp.li startup online piacterét. A Supp.li azt közölte: a piactérre különleges élelmiszerek termelői tölthetik fel friss és feldolgozott termékeiket, amelyeket éttermek és séfek megrendelhetnek. A platform fejlesztése mellett a Supp.li ellenőrzi a feltöltött élelmiszerek minőségét, és a teljes logisztika lebonyolítását is magára vállalja. A cég jelenleg Közép-Európában lát el éttermeket, hosszú távú célja pedig az éttermi-termelői ellátási lánc megreformálása egész Európában – írták. A vevői és eladói oldalról jelenleg mintegy száz ügyféllel rendelkező egyetlen egy foglalkoztatottal rendelkező cég 2016-ban indult, árbevétele az első évben 0, 2017-ben 171 ezer forint volt, 2018-ban tízmillió forint alatt alakult a társaság közlése szerint.
Next Post
Tisztázatlanok a kiberbiztonsági szolgáltatások és az „etikus” hackelés keretei
ked ápr 16 , 2019
És még ez is...
-
2015. szeptember 16.
Összefog a Duolingo és az Uber
-
2013. szeptember 20.
Valami nincs rendben a Jeremie II.-vel
-
2014. május 7.
Új magyar találmány próbálja meghódítani a világot
-
2015. szeptember 8.
A Synetiq nyerte „Be Smart” startup versenyt
-
2015. február 14.
Ilyen, amikor sikere van egy magyar startupnak
-
2014. május 12.
A felhők felett VII. — cloud a kocsikban