A lustaság átrendezheti a közösségi média világát

Google+-FacebookÁtrendeződni látszik a közösségi média világa, ugyan továbbra is a Facebook vezet, azonban a vizualitásra építő oldalak egyre nagyobb teret nyernek – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb Web2.0 Reportjából. A legaktívabb a Facebook közönsége, a legpasszívabbak a Twitter-felhasználók. A legidősebb közönsége a Google+-nak van, míg az Instagram, Viber és Snapchat egyértelműen a fiatalok közege.

A multifunkcionális platformok, mint a Facebook vagy a Google+ mellett egyre népszerűbbek az olyan közösségi terek, amelyek csak egy-egy kommunikációs módra fókuszálnak, így például a chatprogramok és képmegosztók. Ez a jelenség Amerikában már odáig jutott, hogy a fiatalok körében a Twitter idén leszorította a trónról a Facebookot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ericsson: a szoftveres videotömörítésé a jövő

ked okt 20 , 2015
Az Ericsson bejelentette, hogy 125 millió dollárért felvásárolja az amerikai Enviviot. Az akvizíció megerősíti az Ericsson pozícióját a videotömörítés területén, ötvözve a cég vezető pozícióját a műsorszórás és kontribúció valamint a többképernyős telekom és kábel disztribúció szegmensekben. Az Envivio felhőcentrikus és szoftveralapú videotechnológiája fontos kiegészítése lesz az Ericsson média, feldolgozási, […]

És még ez is...