A Telenor elképesztő dologra jött rá: a kiváló ügyfélkiszolgálás egyértelmű versenyelőnyt jelent a piacon, ami – különös tekintettel a jelenlegi munkaerőpiaci trendekre – kulcsszerepet játszik az üzleti siker elérésében. Ebből kifolyólag nem lehet véletlen, hogy idén öt díjat is elnyert a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kiosztóján a Telenor három kategóriában is a legjobbak között szerepelt, és összesen öt díjat hozott el a versenyben. A vállalat első helyezést ért el a személyes, megosztott első helyet az elektronikus, valamint harmadik helyezést a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában. A Telenor további két különdíjat is elhozott: elektronikus kategóriában a ‘Legjobb Élmény Szolgáltató’, retail kategóriában pedig a ‘Legjobb Munkahelyi Csapat’ címet is elnyerte.
És még ez is...
-
2015. január 12.
Kínában korlátozzák az utazásmegosztó alkalmazásokat
-
2016. augusztus 17.
Uber-szerű fizetés a Green Taxinál
-
2014. április 5.
A T-Systems is rájött: a focit érdemes támogatni
-
2013. március 21.
Nullához közelít a CIO-k hatásköre
-
2012. augusztus 20.
Minősíthetetlen a közszféra fizetési hajlandósága
-
2016. november 2.
Az Év Zöld Nyomdája díjat nyert a Xerox Magyarország