Sose gondoltad volna: a magyarok igénylik a színvonalas kiszolgálást

A Telenor elképesztő dologra jött rá: a kiváló ügyfélkiszolgálás egyértelmű versenyelőnyt jelent a piacon, ami – különös tekintettel a jelenlegi munkaerőpiaci trendekre – kulcsszerepet játszik az üzleti siker elérésében. Ebből kifolyólag nem lehet véletlen, hogy idén öt díjat is elnyert a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kiosztóján a Telenor három kategóriában is a legjobbak között szerepelt, és összesen öt díjat hozott el a versenyben. A vállalat első helyezést ért el a személyes, megosztott első helyet az elektronikus, valamint harmadik helyezést a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában. A Telenor további két különdíjat is elhozott: elektronikus kategóriában a ‘Legjobb Élmény Szolgáltató’, retail kategóriában pedig a ‘Legjobb Munkahelyi Csapat’ címet is elnyerte.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Vass az SAP-nál is vezető pozícióban

hét márc 4 , 2019
Új értékesítési vezetőt neveztek ki a digitális ellátási lánc szektor irányítására az SAP Hungary Kft.-nél. Vass Péter kormányzati ügyfelekért felelős terület irányítására kapott felkérést. Vass korábban az Oracle, a Tigra, az IdomSoft és az AAM szervezeteiben töltött be vezetői posztokat, és közel húsz éves projektmenedzsment tapasztalattal rendelkezik. A szakember több […]

Friss, ropogós