A Telenor elképesztő dologra jött rá: a kiváló ügyfélkiszolgálás egyértelmű versenyelőnyt jelent a piacon, ami – különös tekintettel a jelenlegi munkaerőpiaci trendekre – kulcsszerepet játszik az üzleti siker elérésében. Ebből kifolyólag nem lehet véletlen, hogy idén öt díjat is elnyert a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kiosztóján a Telenor három kategóriában is a legjobbak között szerepelt, és összesen öt díjat hozott el a versenyben. A vállalat első helyezést ért el a személyes, megosztott első helyet az elektronikus, valamint harmadik helyezést a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában. A Telenor további két különdíjat is elhozott: elektronikus kategóriában a ‘Legjobb Élmény Szolgáltató’, retail kategóriában pedig a ‘Legjobb Munkahelyi Csapat’ címet is elnyerte.
És még ez is...
-
2017. november 5.
GDPR: észnél kell lennünk, ha emailt továbbítunk
-
2013. november 15.
Keresi a helyét a Telenor
-
2016. június 6.
Invitel content marketing: arany- és ezüsteső
-
2013. március 14.
A Jabil Circuit tartása is megtört
-
2013. június 3.
Synergon: a gigantikus árbevétel-növekedés ellenére veszteséges