Ma már nem csak többen látogatják mobilról, mint számítógépről a Telenor weboldalát, de az arány az online vásárlások terén is fordulópontot ért el — jelentette be a társaság. A társaság közleménye szerint a netshopos vásárlók általános elvárása, hogy a vásárlási folyamat során egyértelműen lássák a költségeket, és mobilon is hatékonyan használhassák a webshopot. Ahogy a szórakoztató tartalmak fogyasztásánál is a mobil platformok előretörése figyelhető meg, úgy mára az online vásárlások is a mobiltelefonok felé terelődnek a számítógépes felületek felől. A Telenor adatiból kiolvasható trendek alapján idén a mobiltelefonon történt online vásárlások száma már meghaladta a számítógépen bonyolított vásárlásokét.
Next Post
Simple: 630 ezer felhasználó, 3,3 millió tranzakció, csökkenő veszteségek
hét nov 19 , 2018
És még ez is...
-
2020. június 20.
Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem
-
2013. március 28.
Hot Spot mennyország Debrecenben
-
2018. november 23.
Hasít az e-kereskedelemben
-
2019. február 26.
Codecool: 3,5 millió euró tőkebefektetés
-
2018. január 14.
A síszezonban megnő a külföldi adatforgalom