Ma már nem csak többen látogatják mobilról, mint számítógépről a Telenor weboldalát, de az arány az online vásárlások terén is fordulópontot ért el — jelentette be a társaság. A társaság közleménye szerint a netshopos vásárlók általános elvárása, hogy a vásárlási folyamat során egyértelműen lássák a költségeket, és mobilon is hatékonyan használhassák a webshopot. Ahogy a szórakoztató tartalmak fogyasztásánál is a mobil platformok előretörése figyelhető meg, úgy mára az online vásárlások is a mobiltelefonok felé terelődnek a számítógépes felületek felől. A Telenor adatiból kiolvasható trendek alapján idén a mobiltelefonon történt online vásárlások száma már meghaladta a számítógépen bonyolított vásárlásokét.
Next Post
Simple: 630 ezer felhasználó, 3,3 millió tranzakció, csökkenő veszteségek
hét nov 19 , 2018
És még ez is...
-
2012. április 10.
Minek utazni, ha vannak adatbázisok
-
2012. március 1.
Személykereső szolgáltatás indult Oroszországban
-
2015. április 24.
Glasznoszty: amerikai-kubai szoftverértékesítési megállapodást kötöttek
-
2022. december 25.
Másodlagos frissességű hír: elkelt a aiMotive
-
2013. június 28.
Lakat alatt a borotvás csaló
-
2016. február 24.
A Telenor MasterPass-képes mobiltárcát vezetett be