Lassul a növekedés a magyar internetes kiskereskedelemben, ugyanakkor a belföldi online piac bevétele csaknem 18 százalékkal emelkedett 2017-ben az előző évhez képest, így háromszor akkora bővülést ért el, mint a kiskereskedelem — állítja Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint, tavaly az online piac forgalma megközelítette a 365 milliárd forintot, a lassuló növekedés ellenére a magyar piacon működő webáruházak 83 százaléka eredményesebb évet zárt 2017-ben, mint egy évvel korábban. A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 4,3 százaléka származik internetes értékesítésből. A várakozások szerint ebben az évben a tavalyihoz hasonló lehet a növekedés üteme, a kereslet stabil, a 15-18 százalékos bővülés hosszabb távon is fenntartható – jelezte Madar.
És még ez is...
-
2016. június 6.
Megcsípte az önkormányzati munkát a Digistar
-
2016. május 3.
KÜRT: keleti nyitás II.
-
2013. május 13.
Varga Mihály: sinen a pénztárgépcsere
-
2014. április 13.
PC-piac: csak a dobogósok tudták növelni az eladásaikat
-
2013. január 14.
Az IBM is letudta a hűségnyilatkozatot